Vi gjør ikke ting som alle andre
I motsetning til rekrutteringsvideoen vi har laget, er det vi gjør i Hubify alt annet enn gjennomsnittlig. Vi skaper kommersiell vekst for kundene våre gjennom å utfordre. I Hubify går vi ikke rundt grøten. Vi adresserer elefanten i rommet og serverer kun rake pucker.
Livet først
Jobb er viktig. Familie og helse er viktigere. Når og hvor du jobber, bestemmer du.
Utstyret du trenger
Det du mener du trenger, skaffer vi. Mac? En Remarkable? En sykt kul kulepenn?
Velg rolle
I Hubify tror vi på å dyrke det hver enkelt er god på og ønsker å jobbe med.
Trening
Vi dekker medlemskapet ditt på FOMO Fitness. Bli gjerne med på ukens Hubify-økt!
Eierskap
Mulighet for å få eierskap eller ansattprogram for å bygge eierandeler i selskapet.
Kursing
Hubify handler om delingskultur. Selvfølgelig dekker vi det du vil ta av kurs!

Så... Hvor skal vi?
First we take Forus. Then we take…
Hubify startet med mål om å gjøre det enklere for bedrifter å vokse kommersielt – på ett sted. Enten det er salg, konsept, synlighet eller en kombinasjon. Du vil komme inn så tidlig at du kan bli med å styre retningen. Men målet er klart: Vi skal selv vokse. Langt utenfor Stavanger-regionen.
Vår identitet
Delingskultur
Vi elsker å spille andre gode. Kompetanse er til for å deles.
Ett lag
Lagbygging skjer uten spisse albuer og hierarki. Slike typer passer ikke hos oss!
Raushet
Empati er grunnsteinen i alt vi gjør – både internt og eksternt.
Gründerånd
Startuplivet er ikke for alle. Du må være klar for å gå den ekstra milen for lagkameratene.

100+
bedrifter hjulpet
5
ansatte
15+
tilknyttede eksperter
Ledige stillinger
Roller vi leter etter nå
Trigges du av å hjelpe andre bedrifter til neste nivå? Her får du virkelig bli hands-on med de mange, varierte kundene våre av ulike størrelser og fra vidt forskjellige bransjer.
Det viktigste for denne rollen er at du har teft for salg, salgsledelse og ledelse. Dette er jobben for deg som elsker de små detaljene i salgsarbeidet.
Her får du muligheten til å bruke evnene dine til å hjelpe andre med å knekke koden rundt kommersialiseringen av andres produkter og tjenester.
Oppdraget ditt er ganske enkelt: Få andres ideer til å fly gjennom ditt blikk for gode forretningsmodeller, et godt nettverk og evnen til å servere rake pucker. Det er sykt gøy – det kan vi love deg.
Samtidig må du evne å velge dine kamper. Du må være taktisk – forstå hvordan mennesker fungerer. Når du skal trykke på knappen, og når du skal la være. Når du skal prate, og når du skal lytte.
Du vil være omringet av gode folk rundt deg som støtter deg i arbeidet. Kjetil Hundhammer blir din leder – han blir din wingman. Sammen vil dere spille hverandre gode – og dermed også kunden.
I tillegg har du et team av dyktige folk på kommunikasjon, synlighet og markedsføring tilgjengelig. Du trenger altså ikke lære deg å poste på LinkedIn – med mindre du har lyst. Det å bygge opp salgsteam, særlig innen B2B, derimot er mer i din gate.
I perioder kan det nemlig hende at noen av våre kunder ønsker å leie deg inn som salgssjef eller daglig leder for å sette ordentlig fart.
Ellers er det bare én ting som er viktig for oss: At du deler våre verdier rundt delingskultur, raushet og lagbygging.
Vi håper å høre fra deg!
(Rollen vil ha base på FOMO i Sandnes)
Søknadsfrist: 27. februar
Åhh, du vet når noen kommer med en kjempeidé, et helt nydelig produkt – og du går og sjekker nettsiden deres, som ser ut som den er bygget i Piczo og ikke har vært oppdatert siden 2001?
Den følelsen når du kommer inn på en nettside, det er oktober 2023 og det siste blogginnlegget publisert sier «God påske 2021!»?
Den har vi kjent på mange ganger. Heldigvis har vi fått hjulpet mange av våre kunder med å løfte sitt digitale førsteinntrykk – dermed også nettsiden.
Men vi har lyst til å bli enda bedre. I dag benytter vi oss stort sett av malbaserte Wordpress-løsninger. Hvilken løsning du foretrekker er ett fett – så lenge du er rå på nettsidebygging.
Du trenger ikke tenke på teksten og kommunikasjonen på siden. Det har vi flinke folk til å ta seg av. Du skal kun konsentrere deg om å lage smashing nettsider som slår kundene – og kollegaene dine – i bakken.
Som både ser nydelige ut, men også er av teknisk høy kvalitet: SEO-rangering, nettsidehastighet også videre.
Skulle du ha andre ferdigheter (foto, video, sosiale medier eller annet) er det en ren bonus. Vi vet at ingen er en hel markedsavdeling alene. I Hubify er vi opptatt av at du skal få dyrke det du er god på og har lyst til å jobbe med.
Om det utelukkende er web, eller om du også har lyst til å løpe rundt med et kamera eller designe en logo i ny og ne – det er opp til deg.
Vi gleder oss uansett til å høre fra deg!
(Rollen vil ha base på FOMO i Sandnes)
Søknadsfrist: 27. februar
Vi er alltid interesserte i å høre fra dyktige mennesker som kan hjelpe oss med å spille kundene våre gode. Kjetil setter alltid pris på en god unnskyldning for å drikke en ekstra kaffekopp – så ikke nøl med å sende ham en LinkedIn-melding eller sende inn en åpen søknad!