Fredrik er journalist og hadde over 10 år bak seg i Stavanger Aftenblad da han tok steget over til markedsføring. I 2020 bestemte han seg for å teste ut LinkedIn for å bygge merkevare for selskapet han jobbet for.
På ett år nådde han over én million visninger på innleggene sine – og vant prisen til «Årets talent» under Social Media Days 2021. Siden har han holdt foredrag om og hjulpet bedrifter med LinkedIn, sosiale medier og kommunikasjon.
I tillegg til tekst har han også over ti års erfaring med blant annet nettsideutvikling i WordPress og Adobe-pakken.
Hubify-profil
- Jobber som: Leder for synlighet og kommunikasjon i Hubify.
- Nøkkelkompetanse: Tekst, kommunikasjon, sosiale medier, nettsideutvikling og design.
- Viktigste lærdom fra karrieren: Våg å by på deg selv og utfordre det etablerte. Det trygge er ikke alltid det beste.
- Trives best når: Jeg får fortelle de gode historiene og opplever at det vekker en følelse hos mottakeren.