Gladmat tenkte lenge på å ansette én til, men multikunstneren de trengte fantes ikke. Svaret: Abonnere på Hubify.
Kunde
Gladmat
År
2022-2023
Tjenester
Kommersiell rådgivning
Nytt sponsorkonsept
Innsalg av sponsorpakker
SoMe-plan for hele året
Synlighet i sosiale medier
PR og presse
Hubify-ressurser
Kjetil Hundhammer
Fredrik Fornes
Caroline Bjøreng
Slik bidrar Hubify til Norges største matfestival:
Gladmat. Et flaggskip i Stavanger-regionen. En attraksjon i Norge. Fra hele landet strømmer det hver sommer rundt 250.000 mennesker til byen for å oppleve mat fra fjernt og (aller mest) nært. Å arrangere en slik festival er intet mindre enn et imponerende stykke arbeid.
Særlig med tanke på at Gladmat kun er to fast ansatte. Men daglig leder, Maren Skjelde, ønsket å få til mer. Derfor begynte hun å sondere muligheten for å ansette.
Problemet: Hun trengte helst en person som kunne både prosjektledelse, salg, markedsføring, PR – og litt til. Slike multikunstnere finnes ikke.
Der kom Hubify inn i bildet. Til samme pris som en nyansatt kunne Gladmat abonnere på Hubify – og dermed få tilgang til et helt team med spisskompetanse på hvert sitt område.
Hubify har bidratt med nytt sponsorkonsept og innsalg av sponsoravtaler for 2023, noe som har skapt større forutsigbarhet for årene som kommer. I tillegg drifter vi Gladmats sosiale medier, samt bidrar i presse og PR-arbeid før, under og etter festivalen.
Vi sørger for at historiene blir fortalt og hørt – og at sponsorene signerer og blir fulgt opp. Gladmat får pusterom til å konsentrere seg om det de kan best: Gjøre innholdet i den fantastiske festivalen så godt som mulig.