Soiltech tok et nytt steg mot å skape en grønnere fremtid gjennom å revitalisere sin egen merkevareplattform.
Kunde
Soiltech
År
2022/2023
Tjenester
Clarify-sesjon
Ny logo og visuell identitet
Ny nettside
LinkedIn-kurs
Hubify-ressurser
Kjetil Hundhammer
Fredrik Fornes
Cecilie Milenkovic
Alinde Lombaard
Claus Skålevik
Bjarne Uldal
Et moderne løft for et moderne selskap
Du vet at du sitter på et produkt som gjør olje-og gassindustrien grønnere – men trenger hjelp til å fortelle historien. Slik startet samarbeidet mellom Soiltech og Hubify.
De ønsket å forsterke selskapets profil og merkevare, samtidig som de ville gjøre selskapets teknologi og løsninger mer tilgjengelig og kjent. Men hvordan?
Det måtte vi finne utav: Og kjørte derfor en Clarify-sesjon med mål om å revitalisere dagens merkevareplattform for videre vekst. Resultatet: En ny, «grønn» tråd i alt Soiltech gjør i kommunikasjonen og sitt visuelle inntrykk.
Et moderne løft, for et moderne selskap!
– Hubify har bidratt til å sette i gang en omstilling i bedriften. Vi satte strenge krav til gjennomføring og leveranse, og Hubify har vært imøtekommende og løsningsorientert. Dette har vært en lærerik prosess!
— Eric Haakon Skjæveland, Project Manager i Soiltech
Ny logo
Purified water
En moderne versjon av vanndråpen, som spiller på Soiltechs rensing av vann.
Waste treatment
Overgangene i formen representerer prosessen – stegene forurenset «waste» går gjennom før det blir gjenbrukbart vann.
Structural shape
Strukturen peker mot den mekaniske delen av prosessen – her er ingen kjemiske midler involvert.
Brand Original Green
#00843e
Lime Green
#08a32d
Mint Green
#a6ea8c
Mint Light Green
#e5fcdb