Fredrik Fornes
LinkedIn og kommunikasjon.

Se foredrag

Kåre Sele Krogedal
Teamutvikling, salg og salgsledelse.

Se foredrag

Kjetil Hundhammer
Salg, lagbygging og forretningsutvikling.

Se foredrag

Jone Riis
Operativt salg og salgsledelse.

Se foredrag

Fredrik Fornes

Postet sitt første innlegg på LinkedIn i august 2020. Ett år senere hadde han over én million visninger av innleggene sine. Det gjorde ham til en av Norges mest ettertraktede foredragsholdere rundt LinkedIn.

Fredriks innlegg i sosiale medier har ofte en humoristisk snert og direkte tone. Det gjenspeiles også i foredragene hans.

Book foredrag

Tre steg for å lykkes med LinkedIn

Fredriks mest populære foredrag. Under én prosent av medlemsmassen til LinkedIn er aktive gjennom å publisere ukentlig innhold. Alle de andre leser bare. De få som er aktive, på riktig måte, får med andre ord en veldig høy, organisk rekkevidde. LinkedIn er enkelt å bli god på – hvis du bare vet hvordan.

I dette foredraget gir Fredrik deg en innføring i næringslivets viktigste, digitale plattform. Han ufarliggjør bruken av det, og gir deg massevis av øyeåpnende, konkrete tips og råd. Her får du alt du trenger for å briljere på LinkedIn.

Inkludert i foredraget er også en sjekkliste for oppussing av LinkedIn-profil som dere i etterkant får til odel og eie.

Lag innhold folk faktisk bryr seg om

Godt innhold er måten du kan nå gjennom all støyen og bli synlig i dagens marked. Men det er vanskelig å lage. Fordi du ikke vet hva du skal skrive om. Fordi det er skummelt. Fordi du har lite tid. Hvem vil egentlig bry seg? Og hvordan ser en bra post ut? Skal du bruke emojis? Hva med hashtags?

Fredrik forklarer hvordan du lager innhold som treffer målgruppen i hjertet og får tusenvis av visninger. Du får konkrete tips og eksempler til virkemidler, struktur og innhold som fungerer – og ikke fungerer. Uavhengig av plattform!

Den ultimate LinkedIn-profilen

De fleste av oss har en LinkedIn-profil – fordi vi på et eller annet tidspunkt fant ut at det var lurt å opprette. Men nå ligger den der, halvferdig og ikke oppdatert. Det er veldig dumt. For den er veldig søkbar. Og folk vil søke deg opp.

LinkedIn-profilen din er mye mer enn en online CV. Den er hele førsteinntrykket ditt. Den MÅ være bra. Men hva er en god LinkedIn-profil? Det får du vite i dette foredraget, hvor Fredrik går gjennom hvordan du optimaliserer hver del – fra topp til tå.

Slutt å skrive ræva stillingsannonser!

Fredrik har i flere innlegg på LinkedIn harselert med det han mener er dårlige stillingsannonser i Norge. Og responsen viser at han nok er inne på noe: Med over 3200 likes, 750 kommentarer og 200.000 visninger fordelt på hans seks innlegg om temaet.

I dette foredraget utdyper han hva han mener er problemet med en typisk annonse, og hvordan annonsen fra et kommunikasjonsfaglig standpunkt enkelt kan gjøres mye bedre. Fredrik gir konkrete tips og øvelser rundt språk, innhold og oppsett. Du får også se eksempler på både gode og dårlige annonser, slik at du i etterkant er rustet til å skrive en god stillingsannonse som både blir lagt merke til, er god branding, og tiltrekker seg de beste kandidatene.

Kåre Sele Krogedal

Kåre har en smittende entusiasme og unik evne til å få frem det beste i selgere. Ledet i over elleve år salgsavdelingen i Norengros, og satte stadig nye rekorder – tross utfordrende tider i markedet.

Etter to suksessfulle år som daglig leder i Lindbak, bygget han opp Stavanger sitt SalesJobs-kontor. På et år oppnådde han oppsiktsvekkende resultater.

Book foredrag

Salgslederen er suksess- eller fiaskofaktoren

I dette foredraget deler Kåre erfaringer og konkrete råd. Hans erfaring fra å ta en stor og veletablert organisasjon til oppsiktsvekkende vekst, og erfaring fra å bygge opp 3 selskaper fra skratsj har han gjort seg noen nyttige erfaringer, både ved feiltrinn og gode valg. Salgslederen leder det inntektsgenererende arbeidet i en bedrift, og er i den berømte mellomleder-skvisen.

I dette foredraget løftes salgslederen opp til den anerkjennelsen som denne rollen fortjener, og utfordrer på hvilke verdier man bygger etter og hvordan man kan oppnå suksess ved å ha fokus på andre måleparameter enn bare tall.

Den moderne selgeren

I dette foredraget deler Kåre erfaringer fra sin store omveltning som selger i voksen alder. Fra å være en offensiv og oppsøkende selger til å jobbe med personlig merkevarebygging og inbound marketing. Resultatene taler for seg selv. Dette kan og vil utfordre deg til å gå nye veier for å oppnå salgsvekst.

Vekst gjennom ekte team

I dette foredraget deler Kåre erfaringer fra det å bygge team. Gjennom konkrete eksempler deler han om å bygge solide team, bestående av ekte mennesker. Teamene fungerer optimalt først når man bli involvert. Tipsene kommer på løpende bånd om hvordan man praktisk går frem for å bygge det solide og vinnende teamet.

Kjetil Hundhammer

En lagbygger uten like. Kjetil hadde sju suksessfulle år som markedssjef i Møller Bil før han bygget opp regionskontorene til Telia i Stavanger og Bergens-området. Kjetil kan det med å bygge lag, drive effektivt salg og sette sammen de menneskene som vil få det beste resultatet.

Book foredrag

Hvordan unngå «stillemodus» fra kunden?

Hva er grunnen til at salg veldig ofte opplever at kjøperen plutselig går i «stillemodus» – og du blir sittende og ikke ane hvorfor? Vi ser på samspillet mellom salg og innkjøp. Forstår du spillereglene?

Kjetils mål er at du etter dette foredraget skal få deg noen «aha»-opplevelser som vil endre din egen salgspraksis umiddelbart.

«Fast track» salgsarbeidet ditt!

Liker du å ende i samme køen som de fleste andre selgerne – pågående og masete? I dette foredraget vil Kjetil vise deg hvordan du kan lage din egen «Fast Track» i salgsprosessen uten at det går utover kvaliteten i salgsarbeid ditt, men gjør dialogen med kunden enklere og øker salget ditt?

Basert på egen «know-how» vil Kjetil gi dere enkle og praktiske råd som vil løfte egen salgs praksis – raskt.

16 foredrag – samme pris

Våre foredrag har et felles mål: Å være konkrete og gi en solid boost av både kunnskap, motivasjon og inspirasjon. Hos oss er det enkelt å booke foredrag – uansett hvilket tema du ønsker, er prisen og varigheten den samme:

Digitalt foredrag (1 time): 15.000,- (eks. mva.).

Fysisk foredrag (1 time): 20.000,- (eks. mva. pluss evt. reise)

Det er naturligvis også mulig å tilpasse tema og vinkling ut fra deres behov. Send oss en forespørsel, så ser vi på det sammen!

Book ditt Hubify-foredrag her:

 

Kontakt foredrag